כיצד לבחור קייטרינג מומלץ לבר מצווה?

כיצד לבחור קייטרינג מומלץ לבר מצווה?

חגיגת בר המצווה היא חגיגה מרגשת שהורים רבים משקיעים בה זמן ומשאבים רבים. לא חשוב היכן תחגגו את בר המצווה, במסעדה אינטימית או באולם אירועים מפואר, לא חשוב כמה כסף תשקיעו בעיצוב, בתקליטן או בתאורה מיוחדת, מה שישפיע על הצלחת האירוע יהיה הקייטרינג שבחרתם.

בואו ללמוד כיצד לבחור קייטרינג מומלץ לבר מצווה

בחירת הקייטרינג תלויה בסוג האוכל שאותו אתם אוהבים ואליו גם האורחים שלכם מתחברים. אם יש לכם קהל שמרני באירוע, כדאי לבחור קייטרינג בשרי, אם הקהל שלכם צעיר או קהל שאוהב מאכלי גורמה ייחודיים, תוכלו לבחור בקייטרינג חלבי.

אל תבחרו קייטרינג בלי שקיבלתם עליו המלצות. כדאי לפנות אל בני משפחה וידידים שחגגו מסיבת בר מצווה לפני זמן לא רב ולשמוע מהם האם הם ממליצים על חברת הקייטרינג ששירתה אותם באירוע שלהם.

את התאריך של חגיגת בר המצווה יודעים זמן רב מראש. אם בתקופה הסמוכה לתאריך המסיבה הייתם באירוע והאוכל היה טעים, כדאי לכם לברר איך קוראים לחברת הקייטרינג ולקחת מהם כרטיס ביקור. כאשר מועד המסיבה יתקרב תוכלו ליצור אתם קשר ולהזמין אותם גם לאירוע שלכם.

לפני שאתם בוחרים חברת קייטרינג החליטו על התקציב שאותו אתם מייעדים עבור האוכל באירוע. טווח המחירים של חברות הקייטרינג הוא רחב, ולכן כדאי לערוך סקר שווקים ולהשוות את המחירים בין חברות הקייטרינג השונות. אם החלטתם על תקציב, נסו להיצמד אליו, אל תשכחו שעלות המסיבה כוללת גורמים נוספים שאותם יש לקחת בחשבון בשקלול הסופי של עלות האירוע.

אם יש לכם הרבה ילדים בין המוזמנים, כדאי להזמין עבורם מנות ילדים. מנות הילדים זולות בהרבה מהמנות של המבוגרים, אך לא פחות טעימות.

סוג הקייטרינג וסגנון האוכל מושפע גם משעת האירוע. אם אתם עורכים חגיגת בר מצווה בערב, מתאים להזמין קייטרינג המתמחה במאכלי בשר. אם אתם עורכים את המסיבה בשעות הצהריים או לאחר העלייה לתורה בכותל המערבי, כדאי להזמין קייטרינג חלבי המתמחה במאכלים קלים יותר וטעימים.

כדאי תמיד להעדיף לבחור קייטרינג בעל תעודת כשרות, גם אם אתם באופן אישי לא מקפידים על אכילת אוכל כשר. כמעט בכל אירוע יש מספר אורחים מסורתיים השומרים כשרות, זה יהיה לכם לא נעים אם הם לא יוכלו לאכול וליהנות באירוע שלכם.

את חברת הקייטרינג בוחרים בהתאם לטיב האוכל, אך לא רק. חשוב לבחור חברה השמה דגש על שירות מקצועי ואדיב. יש לברר על אודות המלצרים, כמה מלצרים ישרתו את האורחים, האם הם מיומנים, האם הם קשובים והאם הם מכבדים את האירוע ואת האורחים. לפני שאתם בוחרים את חברת הקייטרינג, כדאי לבקר באירוע שהם עורכים ולהתרשם מעבודת המלצרים, מהארגון של הערב ומרמת האוכל.

0
0
סל הקניות ריק
Scroll to Top